Hodnocení a efektivní vedení hodnotícího pohovoru a kariérové plánováníGarance
10.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Při řízení a vedení lidí musí vedoucí pracovník postupovat
		 systematicky a podle objektivních pravidel. Jeden z nástrojů, které má na pomoc,
		 je i pravidelné hodnocení zaměstnanců; kromě toho hodnocení vychází přímo i
		 jako zákonná povinnost. V každé…
Jak si vybrat správného zaměstnance - Úspěšné metody výběru a vedení vstupního přijímacího pohovoruGarance
9.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Současná situace a postavení České republiky a jejích podnikatelských
		 subjektů na otevřeném evropském a mezinárodním trhu je poměrně složitá. Často
		 bývá označována jako turbulentní. Konkurence je silná a uvnitř podniků vzniká
		 „boj“ o co nejlepší a…
Zvládání stresu - Možnosti a metody mentální hygieny pro manažeryGarance
6.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
MotivaceGarance
4.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Řízení a vedení lidí je jedna z klíčových dovedností dobrých manažerů.
		 Jde o to, přimět lidi k nejvyšším výkonům žádoucím směrem. Ale stejně dobře,
		 jako řídit okolí, lze řídit sebe sama. Jeden z nástrojů, které má vedoucí k
		 dispozici, je právě…
Typologie osobnosti pro vedoucí pracovníky a manažeryGarance
3.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer
Současná doba velkého konkurenčního tlaku nutí podniky k novému
		 přístupu ke svému zdroji výhod, kvality a inovací - k zaměstnancům. Největší
		 důraz je na efektivní výběr a udržení si vhodných lidí. Především na vedoucí
		 pracovníky jsou tak kladeny…
Role manažera - Schopnosti, dovednosti a návyky řídícího pracovníkaGarance
2.2.2012, Zdroj: Verlag Dashöfer