dnes je 7.12.2022

Input:

Další on-line marketingové nástroje

16.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Další on-line marketingové nástroje

Další on-line marketingové nástroje

Word-Of-Mouth marketing

Znamená to předání informací reklamního sdělení „od úst k ústům“. Americká asociace WOMMA uvádí, že dává lidem důvod bavit se o vašich produktech a usnadňuje tuto konverzaci. Mívá tyto formy:

Buzz Marketing

Tzn. něco jako „šuškanda“. Účelem je vyvolat u lidí zájem o nějakou událost, obvykle z oblasti zábavy, a šířit tímto způsobem povědomí o značce. V podstatě jde o bulvární zprávy, které se ve vhodném okamžiku změní na konverzaci o produktu.

Viral Marketing

Tj. vytváření sdělení o produktu za účelem jeho šíření ústně nebo elektronicky. V elektronické podobě se může jednat o text, obrázek, prezentaci či video.

Community Marketing

Formování nebo podpora úzké komunity, která sdílí zájem o produkt (fan kluby, diskusní fóra, uživatelská sdružení atp.). Této komunitě jsou poskytovány speciální informace a nabídky, tím je vytvářena

Nahrávám...
Nahrávám...