dnes je 14.11.2024

Input:

Facebook a sociální sítě podrobně

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Facebook a sociální sítě podrobně

Jak již vyplynulo z předchozích lekcí a kapitol, prezentace na sociálních sítích, pokud se dělá správně, může přinést podnikateli více než placená reklama v televizi. O prezentaci formou webových stránek jsme si již řekli vše podstatné, teď je čas podrobněji probrat tuto oblast.

Stále více podnikatelů si uvědomuje, že internet je v jejich podnikání důležitý. Hlad roste také po firemních stránkách na Facebooku. Ty si můžete vytvořit i bez toho, aniž byste si museli zřizovat osobní účet.

Sociální síť Facebook je zlo, myslí si ti uživatelé, kteří mají rádi své soukromí. To je ostatně velmi diskutabilním tématem této sociální platformy, která obzvlášť v České republice nabírá na popularitě. V současné době Facebook používá 2 686 040 Čechů(Zdroj Fejsbůček.cz, 19. 7. 2010).

Facebook umožňuje vytvořit tzv. Pages (Stránky) i bez registrace osobního profilu. K založení nové stránky pak stačí jen vyplnit e-mail a datum narození. Proč datum narození? Facebook chce mít jistotu, že je správce stránky dostatečně starý na to, aby mohl stránku provozovat legálně.

Vzhledem k tomu, že Facebook může i firemní stránku smazat bez předchozího upozornění, pokud porušíte jejich podmínky používání, doporučuje se vyplnit vždy pravdivé informace. V případě e-mailu pak nejlépe firemní e-mail, který bude indikovat jednoznačnou spojitost s propagovanou značkou.

Začínáme, úvodní stránka

Prvním krokem pro vytvoření firemní stránky na Facebooku v případě, že na něm již nemáte účet a registrovat se nechcete, je zobrazení hlavní stránky sociální sítě. Tu nehledejte pod koncovkou „.cz“, ale vždy s koncovkou „.com“. Jazyková verze služby je ve vašem prohlížeči automaticky detekována a stránky www.facebook.com se otevřou rovnou v českém překladu, i když není zrovna dokonalý.

Stránka ihned

Nahrávám...
Nahrávám...