dnes je 22.6.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Jak na reklamaci v restauraci

24.11.2019, Zdroj: dTest (https://www.dtest.cz/)

Zatímco reklamovat obuv či elektroniku si spotřebitelé už zvykli, ve stravovacích zařízeních je často drží zpátky ostych a neznalost práv. Přitom v restauraci uzavíráte kupní smlouvu jako kdekoliv jinde a pokud se vám nedostane adekvátního plnění, máte právo se ozvat. Co tedy dělat s „podmíráky“, přesolenými polévkami, hodinovým čekáním či studeným jídlem?

Typickou reakcí ostýchavých zákazníků na nespokojenost v restauraci je postěžovat si svému doprovodu a na obsluhu se dále usmívat, jako by bylo vše v pořádku. Stačí přitom pár asertivních slov a zpravidla se dočkáte nápravy.

„Reklamovat lze prakticky cokoliv, co je předmětem smlouvy, kterou s restauratérem uzavíráte – hlavně tedy podávání pokrmů a nápojů.

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Portál pro podnikavé ženy.
Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...