dnes je 19.4.2024

Input:

Jak přemýšlejí vaši zákazníci

8.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Jak přemýšlejí vaši zákazníci

Lidé chtějí být utvrzováni v tom, že je jejich pohled na svět správný, a vybírají si výrobky, které do jejich světonázoru zapadají. Ostatní informace a produkty ignorují, nebo se nechají dlouho a pracně přesvědčovat, což si malá firma nemůže dovolit.

Najděte tedy lidi, do jejichž pohledu na svět zapadá váš produkt či vaše firma, oslovte je a prodávejte!

Příklad:

Příklad
Pěstujete BIO rajčata? Vaší cílovou skupinou jsou lidé, kteří si myslí, že BIO potraviny jsou kvalitnější a zdravější, a mají dobrý pocit z toho, když takové potraviny kupují. Nemá smysl přesvědčovat o kvalitě vašich rajčat každého v okolí, protože je každý nekoupí a vy vyplýtváte spoustu energie (a peněz) na oslovení lidí, jež váš produkt ani trochu nezajímá. Vaše cílová skupina je sice relativně menší, ale má solidní kupní sílu.

Naopak pro lidi, kteří kupují potraviny především podle ceny, není kvalita podstatným měřítkem. Pokud tedy prodáváte obyčejná rajčata, ale za velmi nízkou cenu, nabízejte je lidem, kteří mají dobrý pocit z toho, že při nákupu potravin ušetří (zde bude cílová skupina jistě o poznání větší, ale díky nízké ceně musíte prodat mnohem

Nahrávám...
Nahrávám...