dnes je 27.9.2021

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Nedostatky zájezdu reklamujte co nejdříve

25.8.2021, Zdroj: dTest (https://www.dtest.cz/)

Měla to být vysněná letní dovolená, ale realita byla velmi odlišná od toho, co vám cestovní kancelář slibovala. Ubytování bylo horší, vzdálenost od moře neodpovídala informaci vkatalogu aslibovaný bazén chyběl úplně? Braňte se avady zájezdu reklamujte. Jak na to?

Cestovní kancelář jako pořadatel zájezdu odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou, ať už má služby poskytovat ona sama, nebo jiný smluvený poskytovatel, tedy například hotel či letecký dopravce. S reklamací se můžete vždy obrátit přímo na cestovní kancelář. Pokud byl zájezd zprostředkován jinou cestovní kanceláří či agenturou, je možné oznámit vady zájezdu i zde. Podobu zájezdu určuje sepsaná smlouva nebo vystavené

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Portál pro podnikavé ženy.
Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:
Nahrávám...
Nahrávám...