dnes je 2.12.2022

Input:

Nejdůležitější sledované údaje

16.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Nejdůležitější sledované údaje

Počet návštěvníků

Marketing Optimization > Unique Visitor Tracking > Daily Visitors Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > New vs Returning

Zde se dozvíte, kolik unikátních návštěvníků váš web zhlédlo v daném období celkově (Totals), průměrně (Average), za jednotlivé dny (čísla v grafu) a kolik procent z nich k vám zavítalo poprvé (New Visitors).

Odkazující stránky

Marketing Optimization > Visitor Segment Performance > Referring Source

Je užitečné vědět, jaké jsou zdroje návštěvníků vašeho webu, tedy stránky, vyhledávače nebo reklamní kampaně, z nichž k vám přicházejí. To zjistíte právě zde. Navíc uvidíte, kolik stránek uživatel během návštěvy zhlédl (P/Visit), případně které z definovaných cílů splnil (G/Visit). U každého cíle (G1 až G4, podle toho, kolik jste jich nastavili) znamená údaj procento

Nahrávám...
Nahrávám...