Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:

 

 

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Téměř polovina kupujících si myslí, že se neuznanou reklamaci nevyplatí řešit

21.4.2018, Zdroj: VaseNaroky (VaseNaroky.cz)

S reklamací zboží se již alespoň jednou setkalo devadesát pět procent kupující. Reklamace zboží se nejčastěji týká elektroniky, obuvi a mobilních telefonů. Více než polovina zákazníků má zkušenost s neuznanou reklamací a přes čtyřicet procent z nich si myslí, že řešení neuznané reklamace se časově a finančně nevyplatí. Data vycházejí z dotazníkového šetření společnosti Vaše nároky.cz, která zákazníkům pomáhá řešit neuznané reklamace.

Polovina dotázaných musela již více než jednou řešit reklamaci zboží a 26 % reklamaci dokonce řešilo více než 4 krát. Pouhých 5 % kupujících se s reklamací zboží nikdy nesetkalo.

Téměř 33 % tazatelů reklamovalo elektroniku, 30 % obuv a 14

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Portál pro podnikavé ženy.
 +420 222 539 333  info@pomaterske.cz
 
 Napište nám
 Beru na vědomí, že tento formulář neslouží pro zadávání odborných dotazů, ale pro zasílání Vašich podnětů a postřehů k fungování portálu. Pro zadávání odborných dotazů prosím používejte tento formulář. Děkujeme za pochopení.
 Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
Input: