Určení cílů
V nastavení profilu nás nyní bude zajímat část Conversion Goals and
Funnel. Zde si můžete zvolit až čtyři různé cíle (Goals) a
cestu, která k nim vede, tzv. trychtýř (Funnel). K uskutečnění
konverze, třeba objednání zboží, se na vašem webu zákazníci dostávají různými
cestami. Na začátku cesty jich stojí velký počet, ovšem skrz jednotlivé kroky
se k objednávce navigací prokliká množství daleko menší. Toto zužování počtu
klientů během postupu k cíli svým principem připomíná právě trychtýř.
Google Analytics vám umožní určit jednotlivé kroky vedoucí k cíli a
sledovat, během kterých odpadne nejvíce potenciálních zákazníků. Na základě
těchto informací pak lze zlepšovat navigační strukturu a použitelnost webu.
Pro zadání nového cíle zvolte v pravém sloupci Edit.

V následujícím příkladu si nastavíme měření…