dnes je 20.4.2024

Input:

Určení cílů

16.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Určení cílů

V nastavení profilu nás nyní bude zajímat část Conversion Goals and Funnel. Zde si můžete zvolit až čtyři různé cíle (Goals) a cestu, která k nim vede, tzv. trychtýř (Funnel). K uskutečnění konverze, třeba objednání zboží, se na vašem webu zákazníci dostávají různými cestami. Na začátku cesty jich stojí velký počet, ovšem skrz jednotlivé kroky se k objednávce navigací prokliká množství daleko menší. Toto zužování počtu klientů během postupu k cíli svým principem připomíná právě trychtýř.

Google Analytics vám umožní určit jednotlivé kroky vedoucí k cíli a sledovat, během kterých odpadne nejvíce potenciálních zákazníků. Na základě těchto informací pak lze zlepšovat navigační strukturu a použitelnost webu.

Pro zadání nového cíle zvolte v pravém sloupci Edit.

Příklad
V následujícím příkladu si nastavíme měření

Nahrávám...
Nahrávám...