Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace:

 

 

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Vady zájezdu reklamujte co nejdříve

17.8.2019, Zdroj: dTest (https://www.dtest.cz/)

Stejně jako každá jiná služba musí i zájezd proběhnout podle uzavřené smlouvy. Ubytování musí mít správný počet hvězdiček, moře být tak blízko, jak bylo napsáno v katalogu, a chybět nesmí ani slíbený bazén. Je-li cokoliv v nepořádku, je třeba reklamovat vady u cestovní kanceláře. Jaké nároky mají spotřebitelé a co si mají pohlídat?

Cestovní kancelář jako pořadatel zájezdu odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou, ať už má konkrétní služby poskytovat kdokoliv. Reklamovat proto lze přímo u ní, ale také u případného zprostředkovatele. „Pokud nebyla sepsána smlouva, musíte obdržet písemné potvrzení o zájezdu. Při domlouvání dovolené je důležité dbát na to, aby vše, co pracovníci cestovní

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Portál pro podnikavé ženy.
 +420 222 539 333  info@pomaterske.cz
 
 Napište nám
 Beru na vědomí, že tento formulář neslouží pro zadávání odborných dotazů, ale pro zasílání Vašich podnětů a postřehů k fungování portálu. Pro zadávání odborných dotazů prosím používejte tento formulář. Děkujeme za pochopení.
 Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
Input: