dnes je 13.8.2020

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Vady zájezdu reklamujte co nejdříve

17.8.2019, Zdroj: dTest (https://www.dtest.cz/)

Stejně jako každá jiná služba musí i zájezd proběhnout podle uzavřené smlouvy. Ubytování musí mít správný počet hvězdiček, moře být tak blízko, jak bylo napsáno v katalogu, a chybět nesmí ani slíbený bazén. Je-li cokoliv v nepořádku, je třeba reklamovat vady u cestovní kanceláře. Jaké nároky mají spotřebitelé a co si mají pohlídat?

Cestovní kancelář jako pořadatel zájezdu odpovídá za to, že zájezd bude v souladu s uzavřenou smlouvou, ať už má konkrétní služby poskytovat kdokoliv. Reklamovat proto lze přímo u ní, ale také u případného zprostředkovatele. „Pokud nebyla sepsána smlouva, musíte obdržet písemné potvrzení o zájezdu. Při domlouvání dovolené je důležité dbát na to, aby vše, co pracovníci cestovní

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Portál pro podnikavé ženy.
Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Vztahuje se k typu informace: