dnes je 17.4.2024

Input:

Dejte produktu příběh

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Dejte produktu příběh

Dostat se do hlavy zákazníka není tak těžké. Je potřeba naslouchat jeho potřebám a přáním. Ne vždy jsou jeho kroky a rozhodnutí založeny na racionálním podkladu. Často se totiž rozhoduje podle svých pocitů. Jak je ale vyvolat?

Balená voda má „nejslavnější“ příběh

Proč lidé kupují balenou vodu? Je mnohem dražší než voda z kohoutku, musíte se s ní vláčet z obchodu, PET lahve jsou neekologické a navíc nezávislé rozbory prokázaly, že voda z kohoutku je vesměs zdravější než kupovaná voda z plastikových lahví. Výrobcům balených vod se však podařilo přesvědčit celý západní svět, že balená voda je zdravější a chutnější. Dokonce ve spotřebitelích vytvořili takřka „odpor“ k vodě z vodovodního kohoutku.

Marketéři výrobců balených vod však pouze využili trendu zdravého životního stylu posledních

Nahrávám...
Nahrávám...