dnes je 16.4.2024

Input:

Firemní logo

8.8.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Firemní logo

Logo je grafický symbol, který firma používá pro označení svých výrobků, a logotyp je standardizovaný a stylizovaný způsob, jakým je napsáno jméno dané společnosti (tedy to, co je v běžné řeči zpravidla označováno jako logo). Pokud se v tomto textu bavíme o logu, rozumíme tím pro zjednodušení logo i logotyp.

Nejdříve ze všeho je nutné si ujasnit, jestli vůbec vaše společnost logo potřebuje. Zapomeňte na všechny chytré knížky, které tvrdí, že bez dobrého loga žádná firma nemůže existovat. Není to pravda. Stejně tak není jisté, že když investujete několik desítek tisíc korun do tvorby profesionálního loga, zajistí vám to automaticky přísun nových zákazníků, zakázek a vyšších zisků. Na druhou stranu se může stát, že vám bude špatné logo podnikání komplikovat, a dokonce odradí potenciální zákazníky.

V drtivé většině případů nemá smysl vytvářet logo firmy svépomocí. Samozřejmě pokud nejste profesionální grafik nebo nemáte velmi silně vyvinuté grafické cítění. (Pozor – většina podnikatelů si myslí, že grafické cítění má obvykle je to však tragický omyl!)

Éra konce devadesátých let, kdy si na grafika hrál každý, kdo měl počítač, je nenávratně pryč. Trh se vyvinul a duhové nápisy ve tvaru vlnovek ověnčených hvězdičkami už naštěstí nejsou k vidění tak často. Stále však existuje mnoho firem,

Nahrávám...
Nahrávám...