dnes je 19.4.2024

Input:

Hry a soutěže na Facebooku jako lákadlo na zákazníky

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Hry a soutěže na Facebooku jako lákadlo na zákazníky

V posledním roce se roztrhl pytel s různými soutěžemi, hrami a jinými aplikacemi na Facebooku, které mají přilákat pozornost uživatelů ke značce či výrobku nebo jim nabídnou jedinečnou příležitost, jak utratit reálné peníze za virtuální krávy, kávovary, žetony na hraní pokeru a vlastně za cokoliv, na co si vzpomenete.

Zatímco dobře známé hry jako Farmville, Cityville atd. jsou produkty specializovaných herních domů, které je vyvíjejí za účelem zisku, soutěže a jednoduché herní aplikace jsou doménou firem, jež se na Facebooku snaží získat zákazníky. Hry, přestože někdy nabízejí i možnost jiné než virtuální výhry, jsou zde především proto, aby za ně uživatelé platili buď svou pozorností a časem, nebo reálnými penězi, zatímco soutěže si naopak kupují pozornost uživatelů nabízenými cenami.

Za rozmachem soutěží však jednoznačně stojí právě úspěch her. Marketingoví specialisté zcela logicky usoudili, že jsou-li miliony lidí schopny hrát něco tak, a teď mi

Nahrávám...
Nahrávám...