dnes je 25.4.2024

Input:

On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu ze 3. lekce

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

On-line kurz internetového marketingu: Řešení úkolu ze 3. lekce

Naše firma, nazveme ji třeba Compost, s.r.o., se zabývá výrobou a prodejem PC komponentů a rádi bychom přišli na trh s něčím novým. Pomocí marketingového výzkumu jsme zjistili, že zejména studenti by ocenili miniaturní mp3 přehrávač s mikrorepráčky, které by se schovaly do ucha. K čemu to chtějí používat a zda se jedná o reálně prodejný produkt, pro tento příklad nebudeme brát v potaz.

Tím máme určenou cílovou skupinu, tedy mládež ve věku cca 10-25 let. Na základě této informace jsme jako další postup výzkumu určili metodu dotazování a experimentu, kdy jsme na komunikačních a sociálních sítích, kde tato cílová skupina

Nahrávám...
Nahrávám...