dnes je 20.4.2024

Input:

Vztah se zákazníkem

7.7.2011, , Zdroj: Verlag Dashöfer

Vztah se zákazníkem

Fáze vztahu

Každý vztah se zákazníkem prochází několika fázemi. Zjednodušeně lze říci, že se jedná o navázání, rozvíjení a ukončení vztahu. V každé z těchto fází musí být pro zvyšování hodnoty vztahu využívány jiné prostředky.

Navázání vztahu

Velmi často je pro upoutání pozornosti potenciálního zákazníka využívána marketingová kampaň. V současné době se však čím dál zřetelněji objevují dvě úskalí této tradiční metody. Klasická marketingová kampaň bere zákazníka jen jako příjemce sdělení, kdežto přístup orientovaný na zákazníka očekává, že zákazník má zájem vést se společností dialog. Dalším negativním jevem je vzrůstající marketingová imunita u zákazníků. Média jsou zaplavena různými informacemi ze všech možných oborů a není ani v silách běžného člověka všechny tyto informace vstřebat. Proto zákazníci pečlivě filtrují sdělení, jež zaregistrují a která nechají volně proplout, a tím se zákonitě snižuje efektivita jednotlivých marketingových kampaní.

Další metodou pro získání nového zákazníka je marketing

Nahrávám...
Nahrávám...